چرا افراد مبتلا به FSGS احساس خستگی و ضعیف

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چرا افراد مبتلا به FSGS احساس خستگی و ضعیف

چرا افراد مبتلا به FSGS احساس خستگی و ضعیف

کلیه انجام توابع مهم در بدن است. آنها می توانند از بین بردن ضایعات و مایع اضافی را از body.Help را گلبولهای قرمز خون و تنظیم فشار خون. فقط چند نام در اینجا.

در شرایط مناسب، کلیه ها می توانند ترشح هورمون EPO، که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. در FSGS، بافت کلیه تبدیل پیدا کرد. اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کند، کمتر EPO تولید می شود. بنابراین شما قادر نخواهد بود برای ساختن گلبول های قرمز خون به اندازه کافی و به شما تبدیل خواهد شد سلول های خون anemic.Red می تواند اکسیژن به سلول های سراسر بدن به ارمغان بیاورد. کم خونی به تنهایی می تواند باعث شود که شما احساس خستگی و ضعف.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به FSGS نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی محدود. این است که به احتمال بسیار زیاد به علت مصرف ناکافی آهن.

بنابراین اگر شما احساس خستگی و ضعف در تمام طول روز، شما باید این فایل نقد می نویسید: کم خونی و آهن status.You می تواند متخصص تغذیه و افزایش غذاهای پر آهن در diet.In شما برخی از موارد خود را بپرسید، تزریق IV آهن ممکن است مورد نیاز باشد. در همین حال، مصنوعی EPO به طور معمول استفاده می شود که می تواند مغز استخوان را تحریک به افزایش تعداد سلول های قرمز خون.

علاوه بر این، در صورتی که بیماران جدی احتباس مایعات در بدن است، همچنین ممکن است آنها را احساس می کنید با توجه به افزایش وزن خسته.

علاوه بر احساس خستگی و ضعف در تمام طول روز، بیماران مبتلا به FSGS نیز ممکن است شکایات زیر را تجربه می کنند.

ادم: تورم در بخش هایی از بدن، قابل توجه ترین در اطراف چشم ها، دست ها و پاها، که می تواند تبدیل به دردناک.

ادرار کف آلود: مقادیر زیادی از نشت پروتئین به ادرار. این باعث می شود که ادرار کف آلود شدن.

فشار خون بالا: این است که عمدتا به احتباس مایع در بدن نسبت داده شده است. این شتاب دهنده بزرگ در بدتر شدن عملکرد کلیوی است.

کم خونی FSGS است توجه به کاهش کلیوی function.Therefore، به به درمان موثر آن، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار کلیه مختل و عملکرد کلیه را بهبود می یابند. درمان همراه از Osmotherapy طب میکرو چینی و ایمونوتراپی یک درمان موثر برای FSGS است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.